خبر خوش برای فرهنگیان | واریز معوقات تا قبل از اتمام سال

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تلاش ما برای پرداخت معوقات قبل از پایان سال است و مشروط بر اینکه فرایند بانکی آن انجام شود ولی چنانچه به د لیلی در استان خاصی انجام نشد، حداکثر تا ششم فروردین‌ماه این واریزی انجام خواهد شد.
خبر خوش برای فرهنگیان | واریز معوقات تا قبل از اتمام سال
کد خبر : ۶۰۶۱۵

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حق‌التدریس، نیروهای خریدخدماتی، مدیران و معاونان شیفت دوم مدارس، حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا، سنوات ارفاقی معلمان ایثارگر و استثنایی و هزینه‌های فوت و ازدواج فرهنگیان خبر داد و گفت: بخشی از معوقات قبل از پایان سال و بخشی نیز تا ششم فروردین به حسابها واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی فرهادی در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان افزود: حق ‌التدریس معلمان را تا پایان آذرماه دریافت کرده و تلاش می‌کنیم دی‌ماه را نیز دریافت کنیم؛ ولی تا پایان آذر قطعی شده و به زودی به حساب‌ معلمان واریز خواهد شد؛ تلاش می‌کنیم قبل از پایان اسفندماه این واریزی صورت گیرد و تاکید رییس جمهور نیز همین است.

وی رقم معوقات سه ماهه حق‌التدریس و اضافه تدریس معلمان اعم از شاغل و بازنشسته را معادل ۱۷۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدلیل قابل توجه بودن رقم مذکور، تامین آن نیازمند هماهنگی است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش همچنین در خصوص مطالبات نیروهای خریدخدماتی نیز اظهار کرد: دو ماه از مطالبات این نیروها قبلا پرداخت شده است. معوقه آذر و دیماه را نیز به‌زودی و با پرداخت معوقه حق‌التدریسی‌ها، به استانها واریز خواهیم کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر